Medewerker Service Center Hypotheken
Functieomschrijving
Onze Medewerker Service Center Hypotheken helpt DAK-leden met het regelen van een hypotheek. De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de kernwaarden van DAK; betrouwbaar, betrokken, resultaatgericht en verrassend, waarbij voor de klant net die extra stap wordt gezet. In deze functie ben je verantwoordelijk voor:
- Het controleren en verwerken van hypotheekaanvragen.
- Het uitbrengen van hypotheekoffertes/rente-aanbod in volmacht systemen.
- Het indienen van hypotheekaanvragen bij niet-volmacht partijen.
- Het actief bewaken van het aanvraagtraject.
- Het onderhouden van telefonisch en schriftelijk contact met onze leden en geldverstrekkers.
- Het actief meedenken en het doen van voorstellen ter verbetering van de werkzaamheden en processen op de afdeling.
- De afhandeling van eerstelijns gesprekken.
- De informatie verstrekken over diensten of producten.
- Het proactief bewaken van de wachttijden.