Medewerker Service Center Hypotheken
Functieomschrijving
Wil jij ervaring opdoen in de hypothekenbranche? Bij DAK bieden wij jou een unieke kijk in de keuken van een financiële serviceprovider!
DAK Intermediairscollectief is een snelgroeiende organisatie waarin intermediairs in de financiële dienstverlening samen voordelen delen. DAK Hypotheken is een dynamisch onderdeel van onze organisatie en geniet een uitstekend imago in de branche. Op de afdelingen werken ruim 25 collega’s samen om onze leden een optimale ondersteuning te bieden bij hypotheek(aan)vragen. Om onze ambities te borgen, zoeken wij collega’s die ons team komen versterken.
Medewerker Service Center Hypotheken
32-40 uur per week
Functieprofiel
Onze Medewerker Service Center Hypotheken helpt DAK-leden met het regelen van een hypotheek. De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de kernwaarden van DAK; betrouwbaar, betrokken, resultaatgericht en verrassend, waarbij voor de klant net die extra stap wordt gezet. In deze functie ben je verantwoordelijk voor:
- Het controleren en verwerken van hypotheekaanvragen.
- Het uitbrengen van hypotheekoffertes/rente-aanbod in volmacht systemen.
- Het indienen van hypotheekaanvragen bij niet-volmacht partijen.
- Het actief bewaken van het aanvraagtraject.
- Het onderhouden van telefonisch en schriftelijk contact met onze leden en geldverstrekkers.
- Het actief meedenken en het doen van voorstellen ter verbetering van de werkzaamheden en processen op de afdeling.
- De afhandeling van eerstelijns gesprekken.
- De informatie verstrekken over diensten of producten.
- Het proactief bewaken van de wachttijden.