houd je bezig met het ontwerpen van nieuwe en innovatieve integratie oplossingen voor onze klanten en implementeert deze;
test wat je ontwikkelt en je weet, dat alles altijd verbeterd kan worden;
zult ook betrokken worden bij het schrijven en onderhouden van code van verschillende inhouse projecten, zoals het geautomatiseerde voicelog systeem voor callcenters;
programmeert niet alleen in Java, maar in elke taal die nodig is om een probleem op te lossen; en
deelt kennis met jouw klanten, geeft presentaties, webinars, schrijft blogs en je neemt deel aan interne en externe evenementen.
Klantenservice uitbesteden
Wanneer is het noodzakelijk om uw klantenservice uit te besteden?
1. Wanneer uw bedrijf sterk groeit en veel van uw tijd besteed wordt aan inkoop, verkoop, logistiek, personeelsmanagement en u niet meer toekomt aan het beantwoorden van emails, telefoongesprekken, chatberichten en social media
2. Wanneer er een sterke toename is van binnenkomende emails, telefoongesprekken en chatberichten
3. Wanneer u te weinig personeel heeft om social media in de gaten te houden