Tweetalige Klantenservice Coördinator
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
Na je inwerkperiode in Nederland ga je meewerken met de Spaanse collega’s op de afdeling Klantenservice, voor wie je ook als vraagbaak functioneert. Jij beantwoordt de meest uiteenlopende vragen van onze klanten. Dit doe je telefonisch, maar ook via e-mail, chat en social media. De vragen die je binnenkrijgt zijn van zowel zakelijke als particuliere klanten.
Elk gesprek is anders. De ene klant heeft een vraag over een factuur, de andere klant heeft hulp nodig met een bestelling. Het komt ook voor dat klanten problemen hebben met hun printer of toner, dus soms is er ook wat meer onderzoek nodig om een probleem op te lossen. Jij helpt onze klanten bij al hun vragen en pas als zij tevreden zijn, dan ben jij dat ook!
Daarnaast heb je ook een informatieve rol naar jouw collega’s toe: jij bent de vraagbaak voor de klantenserviceprocessen en de persoon die contact heeft met het hoofdkantoor in Nederhorst den Berg. Jij bent dus ook degene die veranderingen/wensen in de softwaresystemen doorgeeft aan de Nederlandse organisatie en vragen van jouw Spaanse collega’s kan beantwoorden.
Na je inwerkperiode in Nederland ga je meewerken met de Spaanse collega’s op de afdeling Klantenservice, voor wie je ook als vraagbaak functioneert. Jij beantwoordt de meest uiteenlopende vragen van onze klanten. Dit doe je telefonisch, maar ook via e-mail, chat en social media. De vragen die je binnenkrijgt zijn van zowel zakelijke als particuliere klanten.
Elk gesprek is anders. De ene klant heeft een vraag over een factuur, de andere klant heeft hulp nodig met een bestelling. Het komt ook voor dat klanten problemen hebben met hun printer of toner, dus soms is er ook wat meer onderzoek nodig om een probleem op te lossen. Jij helpt onze klanten bij al hun vragen en pas als zij tevreden zijn, dan ben jij dat ook!
Daarnaast heb je ook een informatieve rol naar jouw collega’s toe: jij bent de vraagbaak voor de klantenserviceprocessen en de persoon die contact heeft met het hoofdkantoor in Nederhorst den Berg. Jij bent dus ook degene die veranderingen/wensen in de softwaresystemen doorgeeft aan de Nederlandse organisatie en vragen van jouw Spaanse collega’s kan beantwoorden.