Senior Medewerker KCC
Functieomschrijving
Senior medewerker KCC
Ben jij een klantgerichte aanpakker en heb je ruime ervaring met dienstverlening? Heb jij inzicht in wat er nodig is om het cluster beter te laten functioneren? Vind je het leuk om mensen te helpen, coachen en te reflecteren op hun eigen gedrag? Dan is de gemeente Hilversum op zoek naar jou!
De Gemeente Hilversum is op zoek naar een enthousiaste en servicegerichte senior medewerker klantcontactcentrum. Als allround senior medewerker KCC ben je breed inzetbaar en richt jij je, naast het beantwoorden van klantvragen, ook op het ondersteunen en coachen van medewerkers, kwaliteitsmonitoring en het verbeteren van resultaten. Je bent aanwezig bij de dagopening en dagsluiting.
Je onderscheidt je door jouw dienstverlenende instelling en stelt de klant altijd centraal. Je hebt een proactieve houding, zowel richting de burgers als de collega’s. Samen met hen analyseer je en verbeter je de processen. Je bent leergierig, wilt graag resultaten behalen en bedrijfsprocessen verbeteren.
Als senior medewerker KCC ben je vraagbaak voor collega’s, maak je cijferrapportages voor het management, beheer je reisdocumenten en rijbewijzen, assisteer je bij assertieve en agressieve klanten en je controleert facturen. Daarnaast draai je mee in projecten, bijvoorbeeld over de implementatie van nieuwe applicaties en werk je nieuwe collega’s in. Het bijhouden van de antwoordportaal telefonie valt onder jou werkzaamheden en je bent trekker in het webcareteam.