Sales & Support Specialist
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
In de rol van Sales & Support Specialist heb je een hele brede verantwoordelijkheid voor zowel sales als support, de klant staat hierin altijd centraal! In de 1e lijn support ben jij degene die de telefoon oppakt zodra er iemand een vraag heeft over een printer, interesse heeft in een printer of wellicht juist een klacht heeft. Jij beschikt over technische kennis en helpt waar mogelijk iedere klant op afstand. Zodra er een monteur naar locatie moet komen, zorg jij dat dit zo snel als mogelijk gebeurt. Je schakelt dan ook regelmatig met klanten en de monteurs om te checken wat de stand van zaken is.
De lijn zal (in eerste instantie) niet altijd roodgloeiend staan. Daarom is er genoeg tijd om naast de support jouw sales kennis in te zetten. Als er zich een lead voordoet, weet jij deze met beide handen aan te pakken en te zorgen dat dit een nieuwe klant wordt. Uiteraard zullen sommige leads zich aandienen, maar er valt daarnaast nog genoeg te behalen! Jij weet als geen ander hoe jij telefonische acquisitie tot een succes maakt! Mede dankzij jouw inzet maakt jouw afdeling binnen no-time een beestachtige groei door.
Het betreft een hele nieuwe rol binnen de organisatie. Uiteindelijk zal jij een heel team om je heen gaan verzamelen. In deze functie werk jij nauw samen met de servicemonteur op locatie en de accountmanager die samen met jou de nieuwe sales maakt. Jij weet als geen ander dan ook meerdere petten op te zetten en vindt de afwisseling in deze baan tussen de sales en de support meer dan leuk.