Medewerker Servicedesk-facilities
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
Bij TNO maak jij iedere dag mensen blij. Je helpt onze medewerkers, die op verschillende locaties in het land werken, bij het oplossen van problemen en afhandelen van vragen. Dat doe je samen met jouw 4 collega’s van de Servicedesk Facilities vanuit onze locatie aan het Anna van Buerenplein naast Den Haag Centraal.
Met een oppervlakte van maar liefst 230.000 vierkante meter, zo’n 25 locaties en 250 vergaderzalen is er bij TNO altijd wat te doen. Of het nu gaat om een complexe elektrotechnische storing, het reserveren van een vergaderzaal of een verstopt toilet jij krijgt de meldingen via de telefoon, in de mailbox van de Servicedesk Facilities of via het Facilitair Management Informatie Systeem Prequest. Deze beheer je overigens met je vier collega’s. Samen gaan jullie ervoor om de mailbox aan het van de dag leeg en alle telefoontjes beantwoord te hebben.
Jij schakelt voortdurend met je collega’s op locaties, zoals de projectleider Techniek en de service coördinatoren. Samen zorgen jullie dat storingen zo snel mogelijk worden verholpen en verzoeken voor bijvoorbeeld nieuw kantoormeubilair worden ingewilligd. Ook verstuur je werkorders naar in- en externe uitvoerders, reserveer je vergaderruimtes en verzorg je cateringaanvragen. Verder zorg je voor een juiste registratie van de ruimtegegevens waardoor de doorbelasting van de servicekosten kan worden gerealiseerd en maak je inkooporders aan.
Jouw taken en het klantencontact zijn enorm divers. Net zo divers als de veertig à vijftig meldingen die dagelijks binnenkomen. Alle TNO-locaties hebben namelijk hun eigen karakter en daarmee ook eigen contracten. Waar je bij het ene gebouw rekening houdt met strikte Defensieregels, heb je in een ander pand met een laboratorium te maken met specifieke veiligheidsvoorschriften. Jij weet na een tijdje precies welke regels waar gelden en zorgt er zo voor dat de facilitaire zaken bij TNO altijd goed geregeld zijn.