Customerservice Medewerker
Functieomschrijving
Acquisitie naar aanleiding van onderstaande vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Customerservice medewerker
32 – 40 uur
Wil je een bijdrage leveren aan de klanttevredenheid van een groeiende organisatie in de meubelbranche? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Je werkzaamheden
Voor de afdeling Customerservice zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker die het team gaat ondersteunen met het beantwoorden van vragen van klanten over de status van hun bestellingen, klachten, retourneren, etc. Als customerservice-medewerker zorg je ervoor dat iedere klant snel en adequaat reactie op zijn of haar vraag krijgt. Hierbij staat de tevredenheid van de klant voorop, wat betekent dat je net die extra stap zet om elke klant van dienst te zijn.
Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit: het beantwoorden van mails en telefoontjes (eerste lijn), het informeren van klanten over de retourstatus van hun bestelling, klanten proactief op de hoogte brengen van de verwachte levertijd van hun bestelling en het schakelen met collega’s met betrekking tot vragen van klanten. Al met al een afwisselende uitdaging met een duidelijke verantwoordelijkheid!
Je gaat onderdeel uit maken van een hecht team waarbij teamwork en solidariteit erg van belang zijn. Tegelijkertijd vinden we een ondernemende mentaliteit erg prettig, zodat je ook zelf initiatief neemt om aan de slag te gaan.