Customer Care Representative
Functieomschrijving
Wat ga je doen
Schrijven! Je zult je voornamelijk bezig houden met het schrijven van content voor de verschillende kanalen. Denk bijvoorbeeld aan blogs en nieuwsbrieven. Daarnaast zul je je bezig houden met:
- Je beantwoordt zelfstandig klantverzoeken/vragen. Daarnaast denk je na over hoe soortgelijke vragen in de toekomst makkelijker en sneller beantwoord kunnen worden of zelfs voorkomen kunnen worden;
- Jouw aanpak overtreft de klantverwachting. Dit doe je door net dat beetje extra service te bieden in snelheid van oplossing, doorvragen of simpelweg je afspraken nakomen;
- Op basis van ervaringen en behoeften van gebruikers ben je kritisch en kom je met concrete voorstellen om de service en de software te kunnen verbeteren;
- Meedenken hoe we de oplossing van Marvia nog beter kunnen uitleggen aan klanten en prospects, voornamelijk in video vorm;
- Ondersteuning in implementatie- en onboardingtrajecten van nieuwe klanten;
- Aanvullen van de Marvia knowledge base waarmee we klanten proactief informatie kunnen geven.