Medewerker Dienstverlening Vestigingen
Functieomschrijving
Medewerker dienstverlening vestigingen (20 – 22 uur)
Wij zijn een inspirerende, laagdrempelige en waardevrije organisatie, 7 dagen per week open, met een centrale bibliotheek en 12 vestigingen, 1,3 miljoen bezoekers per jaar, 70.000 leden, 2,6 miljoen uitleningen, een uitgebreide programmering met meer dan 1000 educatieve, sociale en culturele activiteiten voor jong en oud.
De medewerkers in de dienstverlening op onze vestigingen zijn eerste aanspreekpunt voor alle leden, klanten en bezoekers en zorgen voor een prettig verblijf. Hartelijk, open, gastvrij en oprecht geïnteresseerd in onze bezoeker. Je weet de vraag achter de vraag te achterhalen, zo kan je inspelen op de behoefte van de klant en de klant echt een stap verder brengen.
Natuurlijk, de boeken moeten vindbaar zijn, de vestiging op orde, de vragen beantwoord, maar bovenal ontvangen wij onze gasten met een zo groot mogelijke glimlach. Het echte onderscheid zit hem in de details, waarmee wij de verwachtingen van onze leden, klanten en bezoekers overtreffen. Waardoor ze hier graag terugkomen en zich thuis en welkom voelen.
Jij:
- bent vóór alles een proactieve gastvrouw/gastheer met oog voor detail
- zorgt ervoor dat klanten zich welkom voelen en de weg in het pand vinden, zowel naar de collectie en de activiteiten, als naar de faciliteiten.
- zorgt ervoor dat klanten goed geholpen worden bij servicevragen (bijvoorbeeld bij vragen over abonnementen en leenvoorwaarden) en je handelt klachten af;
- hebt ervaring met advies en verkoop;
- communiceert duidelijk en verbindend;
- volgt digitale ontwikkelingen op de voet zodat je onze klanten daarmee goed kunt helpen;
- bent gestructureerd en stelt je tegelijkertijd binnen kaders flexibel op
- hebt affiniteit met de maatschappelijk context van de Bibliotheek
- bent positief ingesteld en werkt graag samen
- bent ook beschikbaar voor werk in de avonden en in het weekend en incidenteel op feestdagen
- hebt minimaal een MBO-4 werk- en denkniveau.