Teamleider callcenter
Beschik jij over goede coachingskills en vindt jij het een uitdaging om dit vanuit huis te doen? Wij zijn op zoek naar gedreven teamleiders.
Als teamleider ben jij de vraagbaak en leidinggevende van 25 klantenservice medewerkers. In verband met corona werkt iedereen nog vanuit huis, aan jou de taak om al deze fanatieke collega’s te coachen en de ondersteunen waar nodig. Jij krijgt diverse vragen die jij oppakt zodat de klantenservice medewerker weer rustig verder kan. Het andere moment is er een lastig gesprek geweest waar jij even jouw medewerker coacht hoe hij/zij het beste met deze situaties om kan gaan.
De organisatie is een facilitair contactcenter dat gevestigd is over het hele land met het hoofdkantoor in Groningen. Het bedrijf verzorgt voor meerdere binnen- en buitenlandse organisaties de klantenservice. Verder kenmerkt het bedrijf zich door een informele werksfeer. Er wordt hard gewerkt, maar naast het harde werken is er ook zeker ruimte voor een lach. Vanwege de landelijke Corona-maatregelen worden de werkzaamheden momenteel vanuit huis uitgevoerd. Mocht je dus niet in de omgeving van Groningen wonen, is dit geen probleem. Iedereen werkt vanuit huis en is online en telefonisch bereikbaar.