Sales Support Medewerker
Functieomschrijving
WAT ZIJN JE WERKZAAMHEDEN?
Je vervult de sleutelrol tussen onze klanten en de interne organisatie. Je gaat in deze rol ondersteunend werken aan een collega die zich volledig focust op de Aziatische markt. Je bent de schakel tussen diverse afdelingen en draagt zorg voor het volledige ordertraject en een soepel verloop van de logistieke planning.
De functie is erg uitgebreid en je speelt daarnaast in op de vraag die er op dat moment ligt. Je inventariseert de behoeften van de klanten en vertaalt deze wensen naar optimale oplossingen. Je verwerkt de alle inkomende orders en werkt deze administratie secuur af. Taken die bij de functie horen zijn onder andere:
- Onderhouden van contacten met de klanten en leveranciers;
- Opmaken van offertes en het opvolgen hiervan;
- Coƶrdinatie van transport;
- Nauwe samenwerking met de afdeling Planning, Sales, Marketing en Financiƫn;
- Wanneer problemen of veranderingen zich voordoen, analyseer je deze en los je deze zo goed mogelijk op.