Medewerker Klantcontactcentre
Functie
Voor de functie van Medewerker KCC zoeken wij iemand met uitstekende communicatieve vaardigheden. Dit betekent complexe problemen en boodschappen in korte tijd helder en duidelijk verwoorden en ‘to-the-point’ spreken en schrijven. Dit in helder, begrijpelijk en correct Nederlands. Jij bent een teamplayer maar je kan ook prima zelfstandig werken. Daarnaast zijn voor deze functie resultaatgerichtheid, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid essentieel.
Taken
Als Medewerker KCC ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:
- Het telefonisch beantwoorden van vragen van verschillende klantgroepen;
- Zet vragen door naar de backoffice, wanneer deze buiten het eigen werkveld vallen;
- Zorgt ervoor dat hij/zij over de meest recente informatie beschikt en past deze direct toe in de beantwoording van de vragen;
- Verwerkt de gespreksgegevens conform de geldende procedures en in de daarvoor bestemde systemen;
- Maakt gebruik van gesprekstechnieken om de klantvraag specifiek en scherp te krijgen.