Medewerker Klant Contact Center
Functieomschrijving
Succes boek jij door…
1. onze klanten te ontzorgen bij elk telefoontje, e-mail of contact via TOPdesk als ze vragen hebben over ons ERP-systeem. Niet door ze te veel te pamperen maar de klant echt verder te helpen.
2. proactief meedenken met de klant. Welke browser gebruikt de klant? Is er onlangs iets veranderd waardoor dit misgaat? Krijgt de klant een melding op het scherm? Gebeurt dit bij andere collega’s ook? Hoe vaak gebeurt dit? Wanneer gebeurt dit? Kan je iets terugvinden bij oudere meldingen op zoektermen, enzovoort. We verwachten dus meer van je dan het simpelweg doorzetten van een melding naar een andere afdeling of medewerker!
3. elke woningcorporatie een persoonlijke benadering te bieden met als doel de klanttevredenheid te verbeteren. Met jouw klantgerichtheid en commerciële gevoel overtref je hun verwachtingen.
4. analyseren van incidenten om tot klantgerichte acties en oplossingen te komen.
5. mee te denken over klantgerichte verbeteringen zoals processen die slimmer kunnen of communicatie die sneller of beter kan.