Klantenservice medewerker Bol.com

Kom in contact met een voordelig callcenter

Klantenservice medewerker Bol.com

4 augustus 2020 Klantenservice 0

Wat ga je doen?

Als klantenservice medewerker van de grootste online winkel van Nederland spreek jij dagelijks tientallen klanten met een persoonlijk verhaal. Jij beantwoord telefonisch hun vragen en lost eventuele problemen op.

Klanten bellen je namelijk voor uiteenlopende zaken en jij snapt dat achter elke klantvraag een persoonlijk verhaal schuilgaat. Met jouw servicegerichte instelling sta je ze niet alleen te woord, maar maak je ze blij!
Antwoorden van een belscript oprakelen? No way! Jij voert elke keer weer een ander, persoonlijk gesprek.

Vragen die je bijvoorbeeld kunt krijgen kunnen gaan over de status van een bestelling, een wijziging die ze nog graag willen doorvoeren of misschien is er onverhoopt een pakketje kwijtgeraakt. Jij handelt veel zelf af, maar hebt ook contacten met je collega’s van Bol.com om de vraag zo snel mogelijk op te lossen.

Hiervoor krijg je natuurlijk een uitgebreide training die 2 weken duurt. Deze training zul je evenals het werk in eerste vanuit thuis gaan volgen.

Omdat Bol.com als online winkel altijd open is én ze elk pakketje proberen te leveren binnen 24 uur, is de klantenservice bereikbaar van 07:00 tot 00:00 van maandag tot en met zondag. Jij kan zowel part-time (minimaal 20 uur) als full-time aan de slag en je flexibele werktijden liggen dan ook tussen de openingstijden in.