Klantenservice Medewerker

Kom in contact met een voordelig callcenter

Klantenservice Medewerker

4 augustus 2020 Klantenservice 0

Functieomschrijving

Wat ga je doen?

Je komt op de zaak en begroet je team. Nadat je koffie hebt gepakt ga je lekker zitten achter je bureau, je bent klaar voor vandaag!

Je bent ingedeeld in tijdsblokken waarin je focust op een bepaalde taak. Vandaag start je met twee uren aan de telefoon, waar je heel veelzijdige vragen ontvangt van onze klanten, die jij vriendelijk te woord staat. Na deze shift heb je pauze en als je terug komt mag je op de Chat. De dynamiek op de Chat is anders dan aan de telefoon, vooral omdat de klanten snel een reactie verwachten. Multitasken is helemaal jouw ding, dus schakel je moeiteloos heen en weer tussen de gesprekken. Je ziet regelmatig meldingen in het systeem omhoog komen van klanten die naar aanleiding van jouw advies een product hebben aangeschaft. Het geeft je energie om op deze laagdrempelige manier nog meer klanten te kunnen helpen en het resultaat te zien van je inspanningen.

Na de lunch ben je twee uren eigenaar van de binnenkomende mail. Dit is weer anders omdat de vragen over het algemeen wat ingewikkelder zijn, waardoor je zaken uit kunt zoeken. In het chatscherm naast de mail kun je eenvoudig je collega’s vragen stellen over de betreffende bestellingen.

Je sluit je dag af zoals je die begon: achter de telefoon! Omdat het nu wat rustiger is help je ondertussen de collega die de mails beantwoord ook nog. Aan het eind van de dag neemt de avondploeg het over, ruim je je spullen op en ga je lekker naar huis. Wat was dit een productieve dag!