Klantenservice Medewerker
Functieomschrijving
Wat ga je precies doen?
Jij bent het telefonische aanspreekpunt voor onze cliënten. Met een goed humeur kom je binnen en start je het systeem op. Jij ziet, na het halen van een kop koffie, al een telefonische wachtrij. Daarom zet jij direct jouw headset op om onze cliënten te woord te staan. Iedere vraag is weer anders en dat zorgt dat jij je nooit verveelt. Naast het telefonisch te woord staan van cliënten, zet jij je als klantenservice medewerker dagelijks in bij het:
- maken, verzetten of annuleren van afspraken.
- regelmatig schakelen met de klinieken.
- voeren van een correcte administratie in het HiX-zorgportaal, waarbij je zorgt voor afspraakbevestigingen.
- beantwoorden van de ontvangen mail.
- op verzoek versturen van brochures.
- bellen van cliënten om ze in te plannen of als ze een terugbelverzoek hebben ingediend.