Klantenservice callcenter medewerker VodafoneZiggo – Direct op contract bij VodafoneZiggo!
Functie omschrijving
Wil jij direct op contract komen bij VodafoneZiggo? Ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar, commercieel ingesteld en kan je de klanten overtuigen om niet over te stappen naar een andere provider? Dan zoeken wij jou!
Tussen de hippe kantoorinrichting en afgewisseld met tafeltennis-, flipperkast- en PlayStation-competities zorg jij dat de klanten van VodafoneZiggo niet opzeggen. Of de klant nu opzegt per mail, brief of via de overstapservice, het is aan jou om het gesprek aan te gaan en de klant te overtuigen om klant te blijven.
Het kan natuurlijk gebeuren dat een klant jou opbelt om zijn abonnement op te zeggen. Jij zit als commercieel medewerker retentie klaar om de klant te woord te staan en de reden van opzeggen te achterhalen. Een klant kan hier verschillende redenen voor hebben, maar uiteraard ben jij er om hem/haar van gedachte te doen veranderen. Door jouw inlevingsvermogen, empathie en commerciele mindset zorg jij dat de klant aangesloten blijft bij VodafoneZiggo en een prettig gesprek heeft ervaren!
Klik op onderstaande tekst om alvast een beeld te krijgen van de sfeer op de afdeling:
Video VodafoneZiggo Rotterdam
Je wordt klaargestoomd voor deze functie met een volledig-betaalde training van 4 weken. Als eerste volg je een E-learning, je leert dan alles over de producten van VodafoneZiggo en de systemen die gebruikt worden. Daarna krijg je on-the-job coaching en persoonlijke begeleiding afgestemd op jou beschikbaarheid. Na een maand ben je klaar om écht aan de slag te gaan!
Functiecriteria
Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, achterhaal jij wat de klant nodig heeft en vertaal je dit naar een aanbod. Wat het ook is: jij biedt precies aan wat nodig is zodat de klant geen reden meer heeft om bij ons weg te gaan. Sterker nog wanneer de klant nog geen gebruik maakt van de mobiele producten of diensten van VodafoneZiggo weet jij de voordelen te benoemen en de klant te overtuigen om ook mobiel onder te brengen bij VodafoneZiggo.
- Je start met een training van 25 uur die je in 1 week in je eigen omgeving op een tijdstip dat jouw uitkomt kan volgen (e-learning) en daarna ga je met een coach aan de slag om de puntjes op de “i” te zetten
- Contract voor 24, 28, 32, 36 of 40 uur per week (je mag hier zelf een keuze in maken)
- Werkdagen van maandag t/m vrijdag: 8.00 – 20.00 uur en zaterdag van 9.00 – 18.00 uur, waarbij je 2 avonden per week (waaronder de vrijdagavond) beschikbaar bent bij een contractwaarde tot 28 uur, bij een contractwaarde vanaf 32 uur vragen wij een beschikbaarheid van 3 avonden per week (waaronder de vrijdagavond). Je bent 1 keer per 6 weken beschikbaar op de zaterdag. Jouw rooster is steeds 4 weken van tevoren bekend
- Startdatum: maandag 31 augustus 2020!