Centralist/Assistent Planner
Functieomschrijving
De functie:
Ben jij servicegericht ingesteld en zoek je een baan met een hoge mate van verantwoordelijkheid? Vind je het daarnaast een uitdaging om mensen telefonisch te woord te staan en de juiste oplossingen aan te bieden? Dan hebben wij een leuke baan voor je!
In deze functie ben je werkzaam op de locatie Den Hoorn ZH. Als centralist ben je verantwoordelijk voor alle binnenkomende telefoonlijnen onder jouw verantwoordelijkheid. Hierbij kun je denken aan inkomende meldingen voor onze 24/7 mobiliteitshulp. Daarnaast kun je ook telefoonlijnen ontvangen die betrekking hebben op onze facilitaire dienstverlening. Daarbij kun je gebruik maken van geavanceerde systemen, die je in staat stellen om snel te handelen in geval van een calamiteit of hulpvraag. Bij deze werkzaamheden is alles gericht op het servicegericht afhandelen van de meldingen. Daarbij is het belangrijk dat je zelfstandig kunt werken. Ook is het belangrijk dat je je goed in kunt leven in de klanten die je telefonisch te woord staat, stressbestendig bent en snel kunt schakelen. De administratie die voortvloeit uit het werk, behoort ook tot jouw takenpakket. Kortom, een veelzijdige en verantwoordelijke functie, waarbij geen dag hetzelfde is!