Callcenter medewerker
Wanneer jij na jou telefonische sollicitatiegesprek aangenomen wordt, ga je een training volgen. Hierin krijg je tips en tricks voor het voeren van een goed gesprek met de gesprekstechnieken, werkwijze, visie en laatste tips gegeven zodat je er helemaal klaar voor bent om te starten. Je zal beginnen met 12 uur werken in de week zodat je op je gemak kan wennen. Wanneer je hierna meer uren wilt werken is dat ook mogelijk.
Wij bieden diverse vormen van telefonische dienstverlening aan. De afgelopen 20 jaar hebben wij ons ontwikkeld tot een betrouwbare fondswervingspartner voor tientallen goede doelen. We onderscheiden ons in kwaliteit en maatwerk. Dat is niet alleen onze ambitie, maar ook wat we terug horen van klanten. We vinden het belangrijk om het contact met onze donateurs te onderhouden zodat ze zich meer verbonden gaan voelen met de organisatie.
Voor deze functie zijn wij opzoek naar iemand die makkelijk een gesprek aan gaat en goed kan doorvragen. Jij zet je graag in voor goede doelen en weet met jou overtuigingskracht en enthousiasme menig mens te overtuigen.