Medewerker Technisch Support
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
Als Technisch Support Medewerker bij Fource ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant over product technische vragen en zorg jij ervoor dat de klant een optimale service krijgt. Met een ultiem klantgerichte instelling en inhoudelijke auto technische kennis beantwoord je de vragen van de klant over ons assortiment, het monteren van onze producten, storingen en garanties. Jij weet de vraag van de klant op juiste waarde te schatten en bedient onze klanten zodanig dat de klant het juiste product bij ons besteld. Ga jij een stapje verder voor de klant?
Tijdens een gemiddelde werkweek hou jij je o.a. bezig met het:
• adviseren van onze klanten over onze producten en dienstverlening;
• adviseren van onze klanten bij passingsproblemen of storingen;
• verwerken en controleren van orders;
• afwikkelen van garantie aanvragen;
• aanmaken van documentatie suggesties.
Tijdens een gemiddelde werkweek hou jij je o.a. bezig met het:
• adviseren van onze klanten over onze producten en dienstverlening;
• adviseren van onze klanten bij passingsproblemen of storingen;
• verwerken en controleren van orders;
• afwikkelen van garantie aanvragen;
• aanmaken van documentatie suggesties.