Medewerker Klant Contact Centrum

Kom in contact met een voordelig callcenter

Medewerker Klant Contact Centrum

1 augustus 2020 Klantenservice 0

Functieomschrijving

Je takenpakket

Als medewerker KCC ben je een belangrijke schakel in onze dienstverlening aan de inwoners. Aan de telefoon en via digitale kanalen help je mensen verder. Je geeft informatie over onze producten en diensten. Je handelt zoveel mogelijk zelfstandig een vraag af en registreert een melding of klacht en zet deze door naar desbetreffende afdeling. Je schakelt waar nodig anderen in om de klant verder te helpen.

Je draagt daarnaast actief bij aan de kwaliteit en de ontwikkeling van onze dienstverlening. Dit doe je door mee te denken, het doen van voorstellen voor verbetering en het oppakken van signalen. Als vast aanspreekpunt voor bepaalde teams in de organisatie bespreekt je welke zaken binnen het KCC kunnen worden afgehandeld en je evalueert met hen de samenwerking.

Je gaat contacten afhandelen via de diverse kanalen:

  • Telefoon
  • Post
  • E-mail
  • Social Media

Je bent communicatief vaardig, je gaat makkelijk het gesprek aan en je gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. Je bent hierin proactief. Je stelt prioriteiten en zorgt dat de servicenormen worden gehaald.