Coördinator Customer
Functieomschrijving
Coördinator Customer Contact
(Fulltime)
Als Coördinator Customer Contact kom je te werken in een leuk en hecht team van 15 medewerkers en rapporteer je aan de Manager Customer Service. In jouw functie ga jij je team sturen op KPI’s, coachen op kwaliteitsverbetering en help je mee in de dagelijkse werkzaamheden wanneer nodig. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het voeren van ziekteverzuim- en functioneringsgesprekken.
Wat ga je verder doen als Coördinator Customer Contact binnen Renewi?
- Het realiseren van de operationele doelstellingen van het Customer Contact is jouw verantwoordelijkheid.
- Je ben het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers en verdeelt dagelijks de werkzaamheden zoals telefoon, mail, administratie en in de toekomst de chat.
- Kwaliteit bewaken en coachen van de medewerkers op alle facetten van de werkzaamheden.
- Regelt bezettingsaangelegenheden in verband met ziekte, verlof en vervanging. Doet indien van toepassing voorstellen voor het optimaliseren van het werkproces binnen de afdeling.
- Organiseert en begeleidt in voorkomende gevallen het inwerken van nieuwe collega’s door middel van trainingen over systemen en dienstverlening en eventueel gesprekstechnieken.
- Je hebt periodieke overleggen zoals de weekstart, het landelijk overleg met je collega coördinatoren in andere regio’s en het regionaal overleg met de afdelingen waar je mee samen werkt.