Retail Service Medewerker – Nederlandse Loterij Rijswijk, ZH 2289
Functie
Je werkt in een team van collega’s op de Service afdeling voor de Retail kanalen. Op deze afdeling werken 13 enthousiaste collega’s, de sfeer is goed en communicatie gaat makkelijk en direct. Als het druk is, zetten we de schouders eronder en werken we tot het doel is bereikt.
Hoe ziet je dag eruit?
Je komt binnen en nadat je koffie of thee gepakt hebt start je jouw werkplek op. Je bespreekt met je collega’s wat er vandaag gedaan moet worden en hoe je dit het beste kunt aanpakken. Zodra de werkzaamheden verdeelt zijn zet je jouw telefoon op aanwezig.
Je spreekt Hans van de Albert Heijn in Zaandam die aangeeft dat de printer niet werkt. Samen met Hans ga je troubleshooten. Nadat het e.e.a. geprobeerd is kom je tot de conclusie dat dit aan de hardware ligt. Je noteert het probleem en maakt een opdracht aan in Salesforce voor de monteur die jij het veld instuurt. Vervolgens heb je Martine van de Primera in Utrecht aan de lijn. Zij geeft door dat niet alle postermaterialen zijn geleverd en vraagt of jij dat z.s.m. in orde kan maken voor haar. Uiteraard is dat geen probleem en schakel jij direct met jouw collega’s van Sales Support om ervoor te zorgen dat dit geregeld wordt. De volgende beller is Imane van de Kiosk uit Tilburg, ze begrijpt de terminal nog niet helemaal en heeft daarnaast nog een vraag over het Kraslotenspel. Jij hebt onlangs een training gehad en weet als geen ander hoe het systeem werkt. Je legt rustig maar duidelijk uit hoe ze met de terminal kan werken en beantwoord tevens haar vraag over de krasloten.
Ondertussen hou je de mailbox bij, je ziet een aanvraag staan voor een nieuw verkooppunt. Je kijkt in Salesforce en ziet dat de rayonmanager al langs is geweest en de aanvraag heeft goedgekeurd. Je belt de retailer op om informatie aan te leveren over wat er in de winkel aanwezig moet zijn om aangesloten te worden. Zodra alles duidelijk is maak jij een nieuwe case in Salesforce aan en zorg je er voor dat alles van A tot Z soepel verloopt voor de retailer. Je verzendt de benodigde informatie en stuurt de juiste partijen aan.
Tijdens de gesprekken heb je gemerkt dat de klacht over de printer vaker voorkomt. Je bespreekt dit met je teamleider zodat zij uit kan zoeken of meer collega’s deze melding krijgen. Je teamleider vraagt je dit uit te werken in een verbetervoorstel dat zij zal bespreken met andere afdelingen.