Medewerker klantcontactcentrum – Ministerie van Justitie en Veiligheid Utrecht, UT 3511

Kom in contact met een voordelig callcenter

Medewerker klantcontactcentrum – Ministerie van Justitie en Veiligheid Utrecht, UT 3511

28 juli 2020 Callcenter 0

Functie­omschrijving

Bij het klantcontactcentrum van het parket Centrale Verwerking Openbaar Ministerie werk je in een jonge en dynamische omgeving. Als medewerker krijg je te maken met de meest uiteenlopende vragen over onder andere verkeersboetes. Jouw werkplek is in Utrecht en daar lever jij je bijdrage aan een veilige maatschappij.

Als medewerker van het klantcontactcentrum (KCC) ben je verantwoordelijk voor het telefonisch beantwoorden van vragen van verschillende soorten klanten. Om dat goed te kunnen doen, zorg je ervoor dat je over de meest recente informatie beschikt. Die informatie gebruik je om antwoord te geven op de vragen. Kun je een vraag niet zelf beantwoorden, omdat deze gaat over iets buiten jouw werkveld? Dan zet je de vraag door naar de backoffice.

Om de klantvraag specifiek en duidelijk te krijgen, gebruik je gesprekstechnieken. En de gesprekken leg je vast. Dat doe je volgens vaste procedures en in de daarvoor bestemde systemen.