Customer Success Specialist
Functieomschrijving
Omschrijving
In deze functie geef jij leiding aan een nieuw team. Jouw medewerkers ondersteunen de GGD bij het uitvoeren van het bron- en contactonderzoek. Tijdens het onderzoek neemt jouw team telefonisch contact op met degene waarmee de positief geteste burger in aanraking is geweest om te vertellen welke maatregelen hij/zij moet nemen. Dit kunnen pittige en emotionele gesprekken zijn. Jij zorgt ervoor dat jouw team goed presteert in een performance en kwaliteit georiƫnteerde omgeving.
Wij zijn een 9+ organisatie, dat betekent dat we er altijd naar streven de klant een 9+ ervaring te geven. De kern hierbij is: niet alleen luisteren naar wat de klant zegt, ook horen wat de klant voelt. In het leiding geven aan jouw team staat 9+ centraal. Door regelmatige training en coaching op 9+ kan jouw team de momenten herkennen waarop zij het verschil kunnen en moeten maken.
Taken en verantwoordelijkheden
Het aansturen, ondersteunen, stimuleren en begeleiden van medewerkers onder andere door het voeren van coachings-, functionerings- en beoordelingsgesprekken en het monitoren van daaruit gekomen afspraken en acties. Je bent verantwoordelijk voor de klanttevredenheid, performance van de medewerkers en de kwaliteit van de dienstverlening.