Callcentermedewerker inbound Amsterdam – Tempo-Team AMSTERDAM, NH 1013

Kom in contact met een voordelig callcenter

Callcentermedewerker inbound Amsterdam – Tempo-Team AMSTERDAM, NH 1013

28 juli 2020 Callcenter 0

Wat je moet weten over de functie van Callcentermedewerker inbound!

Elke dag staat in het teken van het klantcontact! Je spreekt ondernemers die vragen hebben over wet – en regelgeving die te maken hebben met het Handelsregister. Ook beantwoord je (complexe) vragen die ondernemers kunnen hebben over de dienstverlening van de KVK. En heb jij het antwoord niet direct paraat dan zorg je dat de ondernemer doorverbonden wordt met de betreffende afdeling. Om je werk goed te kunnen doen werk je met veel verschillende computersystemen en informatiestromen. Vanuit de afdeling Service Center bedienen ze telefonisch hun klanten – de ondernemers – aangaande allerlei ondernemersvraagstukken via telefoon, chat en mail. Jij komt te werken in Amsterdam en de functie zal zoveel mogelijk op kantoor plaatsvinden en na het inwerktraject mogelijk ook gedeeltelijk vanuit huis. Onze opdrachtgever heeft goede maatregelen getroffen in het kader van Corona zodat er een veilige werkomgeving is waar jouw hulp natuurlijk ook bij gevraagd wordt in het navolgen van de maatregelen en de adviezen van het RIVM!

Wat moet je kunnen als Callcenter medewerker inbound?

Omdat je veel informatie krijgt om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren is het van belang dat je goed bekend bent met het werken in een callcenter en het werken met verschillende computersystemen. Ook werk je onder druk van doelstellingen en de telefoonlijn. Houd je van snel schakelen en kun je goed zelfstandig overzicht bewaren dan zou dit wel eens jouw volgende baan kunnen zijn!