Callcenter agent – Luba Alkmaar, NH

Kom in contact met een voordelig callcenter

Callcenter agent – Luba Alkmaar, NH

27 juli 2020 Callcenter 0

Functieomschrijving

Voor dit bedrijf ga jij als callcenter agent jouw verkooptalent gebruiken om mensen en bedrijven aan jou te binden. Jij gaat jouw skills op een creatieve manier toepassen, er is hier veel vrijheid in. Je gaat deze skills onder andere gebruiken leuke gesprekken te voeren met A-merken. Maar dit niet alleen! Ook ga je bellen voor het samenstellen van een maaltijd box, om een bekend tijdschrift te verkopen of om donateurs te werven voor goede doelen. Na deze werkzaamheden is het natuurlijk ook van groot belang dat alles goed geregistreerd en administratief wordt vastgelegd. Je kan hier je verkoop skills goed ontplooien.

De gesprekken die je voert zijn commercieel ingesteld. Je probeert daarom voor jouw project de afgesproken scores te behalen die daarvoor nodig zijn. Ontdek hier jouw winnaarsmentaliteit! In dit contact center heb je veel vrijheid om je eigen tijden in te delen wat voor jou het beste werkt. Wel is het belangrijk dat je minimaal 12 uur beschikbaar bent. Je kan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:30 uur werken. En op de zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. In dit contact center werken allerlei verschillende mensen qua persoonlijkheid en leeftijd. Je hebt hierbij geen ervaring nodig want je wordt getraind binnen het bedrijf. Het enige wat telt is jouw motivatie en instelling.

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf waar je komt te werken is het gezelligste klantcontactcentrum van Alkmaar.  Het klantcontactcentrum in Alkmaar verzorgt voor opdrachtgevers het telefonische contact met (potentiële) klanten. Je krijgt, voordat je start, een uitgebreide training en zult hierna ook diverse keren een evaluatie krijgen. Begeleiding is er dus genoeg! Hiernaast is het vooral gezellig, onderling in het team is er een goede band tussen alle werknemers. Successen worden daarnaast gevierd.