Medewerker Klantintegriteit (medior)

Kom in contact met een voordelig callcenter

Medewerker Klantintegriteit (medior)

22 oktober 2019 Callcenter 0

Voor het team SNS Klantintegriteit binnen SNS zijn wij op zoek naar enthousiaste collega’s met Lef!

Functieomschrijving

  • Efficiënt en kwalitatief hoogwaardig beoordelen en behandelen van klantdossiers met een verhoogd risico element.
  • Schriftelijk en telefonisch contact met klanten, advocaten, staven, en andere betrokkenen voor de uitvoering, afwikkeling en vastlegging van klantonderzoek.
  • Opmaken, opvolgen en vastleggen van onderzoeksresultaten, inclusief een advies m.b.t. het risiconiveau.
  • Verantwoordelijk voor het gegrond afscheid nemen van niet compliant klanten.
  • Signaleert actief mogelijkheden en ontplooit initiatieven om de kennis rond processen te updaten en nieuwe processen op te pakken en te beheersen.
  • Zoekt actief de samenwerking op met collega’s binnen het team en binnen de keten.
  • Stuurt actief op tijdslijnen om deadline voor de klant en organisatie te behalen.
  • Beantwoorden van vragen vanuit de organisatie m.b.t. issues Klantintegriteit.