Medewerker Klantintegriteit (medior)
Voor het team SNS Klantintegriteit binnen SNS zijn wij op zoek naar enthousiaste collega’s met Lef!
Functieomschrijving
- Efficiënt en kwalitatief hoogwaardig beoordelen en behandelen van klantdossiers met een verhoogd risico element.
- Schriftelijk en telefonisch contact met klanten, advocaten, staven, en andere betrokkenen voor de uitvoering, afwikkeling en vastlegging van klantonderzoek.
- Opmaken, opvolgen en vastleggen van onderzoeksresultaten, inclusief een advies m.b.t. het risiconiveau.
- Verantwoordelijk voor het gegrond afscheid nemen van niet compliant klanten.
- Signaleert actief mogelijkheden en ontplooit initiatieven om de kennis rond processen te updaten en nieuwe processen op te pakken en te beheersen.
- Zoekt actief de samenwerking op met collega’s binnen het team en binnen de keten.
- Stuurt actief op tijdslijnen om deadline voor de klant en organisatie te behalen.
- Beantwoorden van vragen vanuit de organisatie m.b.t. issues Klantintegriteit.