Customer Service agent (Fulltime of Parttime)
Customer Support bij bloomon
Je in de klant verplaatsen doen ze overal – zeggen ze. Maar bij bloomon hebben we ‘klantenservice’ tot een kunst verheven. We willen alle verwachtingen overtreffen. Niet puur om de sport, maar omdat dat onderdeel is van onze missie: mensen happy maken. Dat begint al bij onze helden op de customer service. We mogen dan een online platform zijn, je kunt ons zes dagen in de week gewoon bellen – over van alles en nog wat – je krijgt altijd iemand aan de lijn die je verder helpt. Dat doen we niet uit de losse pols: op basis van grondige data analyses komen we met creatieve oplossingen. Omdat wij het aanspreekpunt voor alle klanten zijn, vormen wij de schakel tussen onze doelgroep en de organisatie. Dat maakt ons een belangrijke bron van informatie voor de andere afdelingen. Wij weten wat klanten bezighoudt en waar ze blij van worden. Dat vraagt meer dan een mooie bos bloemen voor de deur; dat vraagt om superservice. En dat is precies waar we dagelijks aan werken.
Wat ga je doen?
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het klantcontact via e-mail, whatsapp en telefoon. Daarnaast krijg je verantwoordelijkheid om vanuit Customer Service bezorgingen te coördineren en sta je in contact met logistieke partners om onze klanten zo goed mogelijk van up to date informatie te voorzien. Het is noodzakelijk dat je oplossingsgericht kunt denken en in staat bent om zelfstandig te handelen in een omgeving die continu veranderd. Voor deze functie is het belangrijk dat je empathisch bent en je goed kunt verplaatsen in de situatie van onze klanten. Je voert afwisselende werkzaamheden uit en krijgt direct veel verantwoordelijkheid.