Medewerker klantenservice
Vind je het leuk om klanten telefonisch te woord te staan, te adviseren en te overtuigen? Ben je klantvriendelijk én commercieel? Begrijp je wat het is om schoolgaande kinderen te hebben? En kun je minimaal drie dagen per week aan de slag? Dan ben je de ideale collega voor ons team.
Wat ga je doen?
De klantenservice is het visitekaartje van Lyceo en het eerste aanspreekpunt voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Per telefoon, mail of chat geef jij met jouw expertise advies over al onze diensten. Je voert commerciële gesprekken met potentiele klanten en wanneer nodig handel je klachten af van bestaande klanten. Met jouw enthousiasme en overtuiging maak jij van iedere klant een ‘Lyceo-ambassadeur’. Ook ben je een belangrijke steun voor onze vestigingen in het land. Door (potentiele klanten) de juiste vragen te stellen help jij je collega’s op onze vestigingen met de perfecte opvolging en plan je kennismakingsgesprekken voor hen in.
Omdat je het eerste aanspreekpunt bent van al onze klanten weet jij als geen ander wat de ervaringen van onze klanten zijn en waar eventueel verbeteringen mogelijk zijn. Je bent dus ook een belangrijke schakel in het continu optimaliseren van onze diensten.