Customer Service Medewerker

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer Service Medewerker

9 oktober 2019 Klantenservice 0

Voor één van onze grote internationale opdrachtgevers in Almere zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerkers met enige jaren ervaring.

Doel van de functie: Een brand ambassador die pro- en reactief contacten met klanten beheert via verschillende communicatiemiddelen, zoals telefoon, email, webchat, social media etc. Zorgt voor rapportages, hoogwaardige klantenservice, waaronder productondersteuning en het afhandelen van het bestelproces.

  • Werkt Multi channel, neemt initiatief in het plaatsen van orders, in het oplossen van problemen, en behandelt klachten van alle klantensegmenten
  • Is een rolmodel met betrekking tot de Servicology principes en voegt waarde toe aan elk klantcontact
  • Neemt verantwoordelijkheid voor queries / klachten van klanten en komt tot tijdige, relevante en passende oplossingen
  • Beantwoordt en neemt verantwoordelijkheid voor het opvolgen van vragen van in- en externe klanten op effectieve wijze
  • Zoekt pro- en re- actief naar oplossingen voor alle problemen van klanten, overeenkomstig EU-normen
  • Is op de hoogte van alle operationele proces- en werkinstructies
  • Is verantwoordelijk voor het op de juiste wijze van loggen van alle verschillende contact-types met behulp van de aanwezige systemen
  • Heeft een uitstekende kennis van alle operationale service processen en diensten en ondersteunt de klanten bij de oplossing van vragen en problemen
  • Werkt proactief met andere zakelijke functies en derden d.w.z. vervoerders, verkopers om ervoor te zorgen dat de organisatie een naadloze one-stop service naar klanten kan bieden
  • Neemt verantwoordelijkheid voor queries/klachten van klanten en zorgt voor een correcte, tijdige oplossing, – zonder dat escalatie nodig is
  • Professioneel aanspreekpunt voor end-tot-end-service met betrekking tot levering, processen en procedures
  • Ondersteunt bovenstaand volgens de afgesproken normen met het EU CS kwaliteit Team
  • Fungeert als een link met verschillende interne afdelingen, zodat queries/klachten efficient worden opgelost
  • Is verantwoordelijk voor outbound ‘call campagnes’ met betrekking tot product en service promoties, als (intern) voorgeschreven
  • Beheert het oplossen van klachten en handelt deze af met de klant
  • Neemt verantwoordelijkheid voor de eigen persoonlijke ontwikkeling en de kennis van de producten, diensten en processen
  • Werkt proactief met andere zakelijke functies en derden d.w.z. vervoerders, verkopers om ervoor te zorgen dat onze opdrachtgever een naadloze one-stop service naar klanten kan bieden
  • Zoekt oorzaken van klachten door het analyseren van gegevens en doet pro- actief suggesties ter verbetering, teneinde de klachten te voorkomen verhogen

Functie-eisen