Customer service medewerker

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer service medewerker

3 oktober 2019 Klantenservice 0

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een leuke en nieuwe uitdaging als Customer service medewerker officer, en wil je snel aan de slag. Dan is dit misschien iets voor jou.

Als customer service medewerker draag je zorg voor een correcte registratie en afhandeling van de ontvangen klachten.  Jou doel is om deze klacht zo goed mogelijk en op een relatie verstekende manier op te lossen. Je doet dit doormiddel een goede samenwerking met de customer service center en andere afdelingen.
Je bent de eigenaar van de klacht en je geeft niet op tot je de klacht correct is opgelost, indien het nodig ga je bij de klant op bezoek om de lopende klachten door te nemen en op te lossen. Dit doe je samen met je Sales Representatieve.
Je hebt regelmatig contact met de klant tot dat de klacht is opgelost.

Je maakt een analyse van de klacht om herhaling  van het probleem te voorkomen zodat de klacht in de toekomst niet meer voorkomt. Door jouw gedrevenheid om de klacht op een correcte manier op te lossen en deze correct te verwerken in de ERP systemen ondersteun je het facturatieproces.
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve handelingen in ERP systemen en volgt het proces.