Uitdagende klantenservice job

Kom in contact met een voordelig callcenter

Uitdagende klantenservice job

2 oktober 2019 Klantenservice 0

Vacaturebeschrijving:

Jij vindt het leuk om met klanten een praatje te maken. Jij bent enthousiast en als nieuwe aanwinst voor deze organisatie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten.  Met plezier los jij problemen voor klanten op en sta je hen per telefoon, e-mail en chat vriendelijk te woord. Jij doet je uiterste best om aan het einde van elk gesprek de klant een glimlach op het gezicht te bezorgen.

Deze gesprekken met klanten houdt jij netjes bij in het systeem, want alles wat besproken is moet worden opgeslagen. Ook krijg jij binnen deze organisatie ruimte om mee te denken en ideeën aan te dragen. Elke ochtend vindt er een teamoverleg plaats waar jij je stem kan laten horen!

Samen met jouw team van hardwerkende collega’s biedt jij unieke service aan de klant. Met deze collega’s maak je gezellig een praatje op de werkvloer en drink je wekelijks een borreltje!

Waar kom jij te werken?

In hartje Amsterdam ga jij aan de slag bij een groeiende energieleverancier. Deze organisatie levert twee producten: energie en alles-in-1 telecom. Beide afdelingen zijn op zoek naar nieuwe collega’s met een positieve instelling.

Deze energieleverancier steekt energie in haar werknemers! Ze vinden het belangrijk dat er een goede sfeer op de werkvloer hangt en vergroten graag het werkplezier. Daarom worden er vaak teamuitjes en borrels georganiseerd!

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je begint je carrière bij deze energieleverancier tijdens een trainingscampus. Hier leer je alle ins & outs van de organisatie, hun producten en hun bedrijfscultuur. Je wordt bij de hand genomen en op die manier klaargestoomd voor de functie! Na de trainingscampus ga je aan de slag en ziet jouw dag er als volgt uit:

  • de dag begint met een kop koffie of thee;
  • waarna de laatste updates worden besproken in de team meeting;
  • vervolgens beantwoord je vragen van klanten en breng je advies uit. Jij biedt de beste service!;
  • jij bent geduldig en handelt klachten op een positieve manier af;
  • het einde van de dag komt in zicht en jij vinkt het laatste hokje van je to-do list af. Tijd voor de wekelijkse borrel met collega’s!