Medior klantenservice medewerker
Vacaturebeschrijving:
Jij hebt de nodige werkervaring op zak! Dus laten we niet afdwalen, jij weet waar goede service om draait en je bent op zoek naar de ideale werkplek. Deze organisatie, met een geheel nieuw en prachtig pand in hartje centrum van Amsterdam zoekt ervaren klantenservice medewerkers. Iemand met body en weet waar hij over praat. Deze snelgroeiende energieleverancier heeft het verlenen van de beste service op prioriteit 1 en 2 staan. Alle processen zijn zo ingericht dat de klant optimaal gemak ervaart: van de introductie tot de laatste factuur en alles daartussen…de klant is koning!. Door de snelle groei zoekt deze organisatie betrouwbare en ervaren klantenservice krachten om hun belangrijkste afdeling verder mee op te bouwen. Het bedrijf streeft een hoog serviceniveau na om deze kwaliteit te leveren is er ruimte voor veel vrijheid en inspraak.
Waar kom jij te werken?
Je komt terecht in een prachtig, net opgeleverd pand. Binnen het bedrijf heerst een informele en inspirerende bedrijfscultuur. Hier wordt elke dag kei hard gewerkt om iedere dag weer de beste service aan de klant te verlenen. Ik ben benieuwd of jij hier enthousiast van wordt.
Zodra je binnen stapt valt het je meteen op, hier hangt een positieve en energieke sfeer. Je stapt naar binnen en voor dat je het weet schuif je aan bij de gezellige en gezond verzorgde lunch. De werksfeer is dynamisch en actief. Niemand zit stil. Iedereen werkt hard, denkt mee en is lekker zichzelf. Een organisatie met karakter!
De organisatie groeit al jaren enorm snel en behoort inmiddels tot de grotere energieleveranciers van Nederland, zonder daar agressief reclame voor te maken. Service, service, service en een goede prijs. Dat is hun verhaal. Juist nu hebben ze ervaring nodig. Stabiele, ervaren, maar bovenal enthousiaste medewerkers. Die niet eventjes komen scoren, maar juist voor kwaliteit gaan. De organisatie is behoorlijk plat, de lijntjes kort en jouw mening is erg altijd belangrijk. Samen bouw je tenslotte aan de groei van een bedrijf.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
De afdeling bestaat uit drie teams: aanmeldingen, betalingen en correcties. Jij werkt natuurlijk in het team waar jij de meeste affiniteit mee hebt. Binnen dat team ziet jouw werkdag als klantenservice medewerker er ongeveer zo uit:
- je start de dag samen met je hele team, jullie bespreken hoe deze werkdag eruit ziet en of je ergens tegen aanloopt.
- hierna ga je aan de slag. Jij bent het eerste aanspreek punt voor klanten maar vergeet niet ook voor je collega’s. Je zal als vraagbaak fungeren voor klant en collega’s. Door jouw ervaring ga je geen situatie uit de weg en weet je hoe te handelen.
- mail, chat, telefoon.. Je houdt het allemaal bij, op alle mogelijke manieren kunnen klanten jou om advies vragen. Jij gaat vervolgens voor al deze klanten op zoek naar de beste oplossing. Alle gesprekken die je voert met de klant zijn zonder script, je hoort wat de klant zegt en speelt hier snel op in.
- tijd voor lunch! Even bij kletsen met collega’s. Het bedrijf zorgt voor een heerlijk verzorgde lunch.
- aan de slag. Klanten willen jouw advies, jij bent tenslotte de expert. Sommigen vragen zijn uitdagend, andere wat makkelijker. Maar samen met je team vind je voor iedere klant de juiste oplossing.