Skilled ICT Servicedesk Medewerker / Support Engineer IT (+ leasewagen)
Steek jij graag je handen uit de mouwen om onze IT-services op hoog niveau aan te bieden aan onze eindgebruikers? Vind jij net als wij dat je op een Servicedesk genoeg incidenten zelf op moet kunnen lossen en hou je wel van een beetje verantwoordelijkheid? Geeft het ondersteunen van gebruikers jou ook een goed en nuttig gevoel én zit servicegerichtheid in jouw bloed? Solliciteer dan voor de functie Skilled ICT Servicedesk Medewerker!
Wat komt hier bij kijken?
- Werken in een nieuwe (innovatieve omgeving) met de nieuwste tools waar je de juiste certificaten voor nodig hebt;
- Je gaat aan de slag met incidenten en verzoeken die je zowel telefonisch, per mail, op de afdeling of via een ticket binnenkrijgt en eventueel schakelen met je collega’s van een andere oplosgroep;
- Hierdoor ben je de hele dag door afwisselend bezig met het oplossen van uitdagende problemen met bijvoorbeeld Office 365, Active Directory en/of Exchange;
- Als het even kan en nodig is kun jij ook werkplekbeheer werkzaamheden zelfstandig uitvoeren;
- Onderhouden van handleidingen en andere documentaties, want jij helpt graag mee;
- Werken in een gezellig team!