Customer Care / Customer Service Professional

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer Care / Customer Service Professional

1 oktober 2019 Klantenservice 0

Over de functie

Vind jij het leuk om met klanten in gesprek te gaan en ze te helpen met allerlei vragen? Vanuit onze telefonische front office staan de Customer Care Professionals onze kaarthouders te woord. Je gaat gesprekken voeren waarbij je een hoge mate van inlevingsvermogen, sterke communicatieve en analytische vaardigheden nodig hebt. Vragen die je kunt krijgen zijn:

“Mijn online omgeving is geblokkeerd, wat nu?”

“Ik ben in het buitenland en ben mijn kaart kwijt. Kunt u mij helpen?”

“Kunt u meer vertellen over jullie aanbieding?”

Ook zul je bijdragen aan het versterken van de relatie van de kaarthouders met American express.

Om deze service op hoog niveau te kunnen verlenen krijg je een uitgebreide training die ongeveer 3 maanden duurt. Deze zal zowel klassikaal als op de werkvloer plaatsvinden en bestaat uit theorie en praktijk. Eenmaal op de werkvloer krijg je wekelijkse ondersteuning om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.

Wij verwelkomen je graag als collega in ons team van professionals!

Offer of employment with American Express is conditioned upon the successful
completion of a background verification check, subject to applicable laws and
regulations.

Qualifications