Klantenservicemedewerker
Klanten willen ten alle tijden goed door jou geholpen worden en jouw enthousiaste en klantvriendelijke houding gaat je hiermee helpen. Je vraagt altijd goed door aan de klanten wat de wensen zijn en zorgt ervoor dat zij de juiste verwachting hebben. Jij streeft naar tevreden klanten. Fouten maken is menselijk, echter gaat het erom hoe je het oplost! Dat maakt deze functie ook erg divers en uitdagend en de dynamische cultuur waarin jij werkt vergt zeker een flexibele houding en een snelle manier van werken. Jij bent stressbestendig en weet goed overzicht te houden! Wat worden jouw taken?
- Telefonisch of per mail komen orders binnen, deze neem jij aan en verwerk je
- Je geeft klanten informatie over de dienst en zorgt ervoor dat alle afspraken goed in een systeem verwerkt worden
- Verwerken van mutaties. Bijvoorbeeld adreswijzigingen, factuuradressen die aangepast moeten worden of andere contactpersonen dan verwerk jij deze nauwkeurig, zodat die nieuwe informatie niet verloren gaat.
- Opstellen van rapportages die gaan over de dienstverlening. Hieruit is dan te herleiden hoe snel bepaalde orders verwerkt zijn en hieruit trek je met je team bepaalde conclusies om ook verbeteringen door te kunnen voeren.
Omdat je in een internationale organisatie komt te werken, is naast het spreken van de Nederlandse taal belangrijk dat je de Engelse taal goed beheerst (en Duits is een voorkeur!).