Medewerker Klantenservice bij de Telegraaf Media Groep!

Kom in contact met een voordelig callcenter

Medewerker Klantenservice bij de Telegraaf Media Groep!

27 september 2019 Klantenservice 0

Een uitgelezen moment voor een toffe (bij)baan!

Als jij naast jouw studie, zorgtaken of andere bezigheden graag werkervaring op wil doen in een nieuwe richting, en daarmee € 12,56 per uur wil verdienen…… Dan heb ik een mooie kans voor jou als

Klantenservice medewerker Amsterdam, 16 tot 24 uur per week.

Waar?
Bij de Telegraaf Media Groep, vanaf station Sloterdijk 10 minuutjes lopen naar het prachtige pand aan de Basisweg. Wil je liever met de auto reizen, dan is er volop parkeergelegenheid.

In een van de klantenserviceteams ontwikkel je je tot allround klantenservice medewerker via een gedegen opleidingstraject van 2 weken aan de Telegraaf Academie. Vervolgens word je nog 6 weken on-the-job gecoacht en daarna zal je op basis van jouw persoonlijke talenten, je verder specialiseren.

Waarom?

  • Vanwege de fijne sfeer op de werkvloer: Jong en oud hebben de focus op hard werken op een hoog serviceniveau maar er is zeker ook ruimte voor een grapje of even een loopje naar de koffie
  • Vanwege de ontwikkelingskansen richting commercieel klantencontact en administratie. Een mooie ervaring voor op jouw cv.
  • Het aantrekkelijke salaris van 12,56 euro bruto per uur.
  • Je werkuren laat je aansluiten op jouw privéleven: Jij geeft – binnen de aangegeven werktijden – aan wanneer je kunt werken. De planner past het rooster zoveel mogelijk daarop aan. Minimaal een week van tevoren weet je wanneer je werkt.
  • Tot slot, maar niet onbelangrijk, zijn het de klanten die contact opnemen met jou. De klant wil graag door jou geholpen worden, jij hoeft je dus nooit bij de klanten op te dringen.

Wat?
Je verwerkt inboundgesprekken en e-mails van klanten die met vragen, zorgen of klachten contact opnemen, of doet je best om klanten die hun abonnement willen opzeggen met een mooie aanbieding aan je gebonden te houden. Jij zorgt dat de klant zich gehoord en geholpen voelt! De gesprekken moeten aan een hoog serviceniveau voldoen, daarbij moet je schakelen in het computersysteem om de klant de juiste informatie te geven en mutaties te verwerken zoals de klant dat heeft aangegeven. Natuurlijk binnen de regels die daarvoor zijn opgesteld. Door goed te luisteren naar de klant, kom jij met een passende oplossing. Jouw teamleider zorgt dat je op de hoogte bent van de actuele acties en jij voelt feilloos aan met welk aanbod je een ontevreden klant weer tevreden krijgt en durft dit proactief aan te bieden.