Klantenservice medewerker met doorgroeimogelijkheden

Kom in contact met een voordelig callcenter

Klantenservice medewerker met doorgroeimogelijkheden

27 september 2019 Klantenservice 0

Je wil een carrièrestap maken, maar weet niet waar te beginnen. Dat komt goed uit, want wij hebben een leuke uitdaging voor je. Voor een van de bekendste zorgverzekeraars in Nederland zijn wij op zoek naar een klantenservice medewerker. Iemand die advies geeft over zorgverzekeringen en klanten op die manier helpt bij het kiezen van een zorgverzekering.

Dat is nog niet zo makkelijk, want er zijn natuurlijk regels waaraan je moet voldoen. Daarom mag je (voordat je begint) op kosten van de werkgever je Wft Zorg certificaat halen. Zodra je die hebt behaald, mag je aan de slag. Je komt op een goed moment binnen, want het zorgseizoen gaat bijna van start. Bereid je dus vast voor, want het wordt een gezellige periode!

Tegen het einde van het jaar wordt het weer rustiger op de klantenservice. Dan kun je even terugblikken op wat je hebt geleerd. De kans is namelijk groot dat je in deze maanden ontdekt wat je echt leuk vindt of wat je goed kan. Dat is mooi, want deze werkgever stimuleert groei en vindt het belangrijk om jou de kans te bieden om door te groeien. Op de klantenservice afdeling blijven hangen hoeft dus niet. Een goed begin van je carriere, toch?

Waar kom jij te werken?

De opdrachtgever is dus een grote zorgverzekeraar in Nederland. Het hoofdkantoor is gevestigd in Tilburg. Je kan dus in ieder geval rekenen op Brabantse gezelligheid! Want gezellig is het zeker. Je moet het zo voor je zien: het zorgseizoen is de drukste periode van het jaar. Dat betekent dus alle hens aan dek. Het team is groot, maar werkt nauw samen voor het best haalbare resultaat. Vergelijk het met een sportwedstrijd. Elke speler zet zich in, maar het winnen van de wedstrijd wordt gedaan voor het team. En zo is het dus ook bij deze opdrachtgever!

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je bent de schakel tussen klant en organisatie. De persoon bij wie klanten terechtkomen met hun vragen. Je handelt (inkomend) telefoonverkeer af en verricht o.a. de volgende werkzaamheden:

  • jij informeert klanten over hun zorgverzekering;
  • jij adviseert klanten over hun zorgverzekering;
  • jij beantwoordt vragen over procedures, protocollen en hulpmiddelen;
  • jij bespreekt persoonlijke situaties en regelingen met de klant;
  • jij verwerkt administratieve handelingen;