Flexibele customer service baan
Geef toe: het kiezen van een zorgverzekering is niet je favoriete hobby. Toch is het nodig, want als er iets is wil je een verzekering waar je op terug kan vallen. Bij een verzekeraar die er voor je is. Best lastig om die keuze te maken. Maar wat als ik zeg dat jij andere mensen daar vanaf nu bij kan helpen?
Voor een bekende zorgverzekeraar in Nederland zijn wij namelijk op zoek naar een customer service medewerker. Iemand die advies geeft over zorgverzekeringen en mensen tijdens het zorgseizoen helpt bij het maken van hun keuze. Een goede keuze. Nee, de beste keuze. De zorgverzekering die bij ze past. Want dat is waar je als customer service medewerker voor gaat. Doe je mee?
Waar kom jij te werken?
Zoals ik al zei is deze opdrachtgever een bekende zorgverzekeraar. Eén van de kantoren is gevestigd in Tilburg. De vestiging waar jij komt te werken! Als customer service medewerker kom je uiteraard terecht op de customer service afdeling. Oftewel: het hart van het bedrijf. Letterlijk, want hier gebeurt het.
Dat maakt de customer service afdelingen ook één van de leukste afdelingen van dit bedrijf. Of in ieder geval de gezelligste. Je komt binnen op een goed moment, want het zorgseizoen is de drukste periode van het jaar. Dat maakt het extra leuk om in deze periode aan de slag te gaan. Want ook buiten werktijd om, is het bij dit team erg gezellig!
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijk voor het klantcontact. Klanten zoeken contact met jou. Reken dus op werkzaamheden als:
- Het beantwoorden van vragen over zorgverzekeringen;
- Klanten informeren over de service, voorwaarden en mogelijkheden;
- Het behandelen van vragen vergoedingen en nota’s;
- Het onderhouden van contact via mail en chat;