Leidinggevende Customer Service

Kom in contact met een voordelig callcenter

Leidinggevende Customer Service

26 september 2019 Klantenservice 0

Voor onze business unit Training & Safety zijn we op zoek naar een coördinator voor de afdeling Customer Service Desk in Ede. Deze afdeling zorgt voor de implementatie en administratieve uitvoering van contractuele afspraken en beheert de klant in nauwe samenwerking met accountmanagement. Voor de klant is de afdeling Customer Service Desk het eerste aanspreekpunt voor vragen over trainingen, administratie en facturatie.

Als inspirerende leider motiveer en daag je medewerkers uit om eigen verantwoordelijkheid te nemen voor hun resultaten, de kwaliteit van hun werk en hun persoonlijke ontwikkeling. In hectische situaties houd je het hoofd koel, stel je prioriteiten en houd je focus. Met jouw tact, coachende vaardigheden en klantgerichtheid bouw je mee aan waardevolle en duurzame klantrelaties. Je bent gewend om besluiten te nemen, taakgericht leiderschap te tonen en door jouw gedreven, commerciële en klantvriendelijke instelling zorg jij samen met jouw team voor het beste resultaat.

Je kijkt voortdurend kritisch naar manieren waarop het werk en processen slimmer kunnen en onderneemt initiatief en actie dit tot stand te brengen. De ultieme kans voor jou om onze dienstverlening door te ontwikkelen en betrokken te zijn bij het vergroten van onze toegevoegde waarde naar klanten toe.