Klantenservice Particulier of Zakelijk, Rabobank Nederland inz RKS
Als Klantenservice Medewerker Bedrijven of Particulieren bij Rabobank durf jij de vraag achter de vraag te stellen zodat jij achter de behoeften van de klant komt. Hierin is het belangrijk dat jij goed kan luisteren, inlevingsvermogen hebt en klantgericht bent. Jij adviseert zakelijke of particulieren klanten omtrent betalen, sparen en verzekeren. Jij helpt de klanten van A tot Z.
OPLEIDING:
Jouw opleidingstraject van 3 weken start in Rotterdam op maandag 4 november. Hierin krijg je vakinhoudelijke- en competentietrainingen. Deze opleiding vindt plaats van maandag t/m vrijdag van 9.00-16.30 uur. Het is dus belangrijk dat jij deze 3 weken fulltime beschikbaar bent. Hiermee leg je een goede basis, waarna je start met het ‘learning on the job’- traject van 5 weken waarin jij aan een buddy gekoppeld wordt voor al jouw vragen.