Customer service medewerker voor Mercedes

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer service medewerker voor Mercedes

26 september 2019 Klantenservice 0

Functieomschrijving

Ben jij iemand die plezier vindt in het contact met klanten en heb je een service/commercieel gerichte mentaliteit? Haal jij er energie uit om je administratieve zaken goed op orde te houden? Wil je aan de slag in een dynamische werkomgeving? Dan is de functie van customer service medewerker iets voor jou!

De organisatie
Dit bedrijf is official dealer van truck-en bedrijfswagens voor een grote Duitse autofabrikant (Mercedes) in de regio Groot Rotterdam, Drechtseden en Zuid-Hollandse eilanden. Met een mooie showroom, werkplaats en kantoorruimte bieden hun optimale service, kwaliteit en vakmanschap. Een familiebedrijf waar veel collega’s een langdurig dienstverband kennen in een informele sfeer. Binnen de autobranche is digitalisering een belangrijke ontwikkeling en zijn zij op zoek naar een collega op de customer service / commerciële afdeling die verantwoordelijk is voor de nieuwe connectiviteitsmodule voor de klant. Je komt zelfstandig te werken op deze afdeling met ondersteuning van de marketing afdeling. Functie is voor 24 uur per week.
De uitdaging als customer service medewerker.
Het is een ruim omvattende functie als customer service medewerker, waar je niet alleen service verleent, maar ook commercieel ingesteld bent. Je bent verantwoordelijk voor een nieuwe digitale applicatie voor de huidige en toekomstige dienstverlening, oplossingen en digitale services in de bedrijfsvoering van de klanten. Met het gebruik van deze applicatie kan de klant overal verbinding maken met zijn voertuig(en). Denk hierbij aan lokalisering, voortijdig onderhoud inplannen, etc. Als customer service medewerker benader je actief bekende klanten, die recent de aankoop van een truck-en/of bedrijfswagen(s) hebben gedaan.

 

Wat ga je doen

  • Het pro actief benaderen van klanten om zich aan te melden voor de connectiviteitsmodule.
  • Klant informeren en overtuigen van de voordelen en pakketten die de applicatie biedt.
  • Het telefonisch begeleiden van klanten door het aanmeldproces
  • Afhandelen van inkomende (online) leads, e-mails, chats
  • Ondersteunende administratieve / telefonische werkzaamheden