Customer Service medewerker (40 uur) Enthousiaste serviceverlener met commercieel gevoel
Je komt binnen op kantoor, praat even bij met je collega’s en start je dag. Er is een mooie order van Bol.com binnen gekomen die jij nog even controleert, voordat je hem doorzet naar het magazijn. Daarna bereid je een voorstel voor, waarmee we een mogelijke nieuwe klant kunnen overtuigen van de toegevoegde waarde van Elka Pieterman. Je bespreekt dit voorstel met onze Sales manager, die het bij de klant zal introduceren.
In de middag staat het afdelingsoverleg gepland en bespreken jullie de doelstellingen van de afdeling en de voortgang. Je spreekt af wie wat oppakt, zodat er concreet stappen gemaakt kunnen worden. Jij zult voor de Sales manager onderzoek gaan doen naar mogelijk nieuwe klantengroepen waar wij een goed aanbod kunnen doen.
Na dit overleg controleer jij je mail en heb je een bericht van Coolblue over de order van gisteren. Je zoekt dit gelijk uit en stuurt hen je antwoord .Je controleert ook nog even hoe onze producten erbij staan in de online shops van onze klanten en zorgt ervoor dat alle koppelingen weer helemaal in orde zijn. Met een tevreden gevoel sluit jij je computer af, je hebt vandaag weer alles in het werk gezet om onze klanten blij te maken.