Customer Service Medewerker

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer Service Medewerker

26 september 2019 Klantenservice 0

Functieomschrijving

Customer Service Medewerker

Houd jij van uitdagingen, ben je servicegericht en een initiatiefrijke teamspeler die graag vooruit wil? Ben jij een proactieve aanpakker? Kom dan jouw waarde toevoegen aan het Customer Service team van de afdeling Total Feed Support. Dit is het centrale punt voor de klant en buitendienst van het grootste diervoederconcern in Europa. De functie is in de eerste instantie voor 6 maanden, echter is er ook kans op verlenging!

Zo ziet een dag bij ons eruit

Wanneer je bijna op kantoor bent, rijdt je langs onze fabriek en zwaai je naar de chauffeur van de bulkwagen die net vertrekt Op de afdeling kies je vandaag voor het zit/sta-bureau zodat je af en toe van houding kunt wisselen. Je opent de mailboxen en meldt je aan op de telefoon. Voor je er erg in hebt, is het eerste uur voorbij en heb je al diverse leveranciers gebeld om het aanbod van de diverse DML stromen af te stemmen en heb je daarnaast enkele bestellingen genoteerd. Gelukkig heeft een collega je intussen van koffie voorzien. Tussen de bedrijven door leg je in het CRM-systeem wat gesprekken vast, zodat ook je teamleden en de buitendienst weten wat er speelt. Je belt vervolgens met een aantal klanten om de planning voor de volgende rond te kunnen maken. Net voor de lunch krijg je een belletje; er is wat verkeerd geleverd. Geen paniek, je weet wat je moet doen. Je schakelt de juiste partijen in om de foute levering op te halen en het juiste product alsnog te bezorgen. Terwijl de lijntjes uitstaan, ga jij op zoek naar de oorzaak van de fout en leg je de klacht vast in het systeem.

Tijdens de lunch haal je lekker een frisse neus met een paar collega’s. Weer terug op je plek zie je dat alles rondom de klacht in uitvoering is. Je informeert de klant en belt meteen daarna de betreffende accountmanager zodat hij op de hoogte is van de situatie bij zijn klant. De rest van de middag beland je van het ene in het andere gesprek. Je springt nog even bij voor een collega, checkt de mail en het CRM-systeem en dan is het tijd om naar huis te gaan.

Wat zijn je verantwoordelijkheden als Medewerker Verkoop Binnendienst:

  • Je biedt de klant een op-en-top service door mee te denken en zaken op te lossen.
  • Je zorgt voor een correcte order- en klachtenafwerking.
  • Je bent kritisch op de dagelijkse processen en doet voorstellen ter verbetering.
  • Je coördineert commerciële acties en voert ze zelf ook uit.
  • Je ondersteunt het logistieke proces van de DML stromen