Customer Service & Journey Manager

Kom in contact met een voordelig callcenter

Customer Service & Journey Manager

26 september 2019 Klantenservice 0
Wat ga je doen?
Aangezien de omgeving zich kenmerkt door veranderingen, begint jouw functie bij het in kaart brengen van processen, procedures en systemen. Aanvullend breng je hier advies over uit en geef jij leiding aan jouw Customer Service team. Met Customer Excellence in je achterhoofd ga jij aan de slag met het optimaliseren van (nieuwe) klantkanalen en het ontwikkelen van een Customer Journey road map. Je kerntaken zullen bestaan uit:
– Harmoniseren van procedures en systemen.
– Ontwikkelen van een innoverende customer journey road map.
– Opzetten van web care en het ontwikkelen van nieuwe klantkanalen.
– Optimaliseren van (alle) klantkanalen.
– Leiding geven aan het Customer Service team.
 
Waar kom je terecht? 
Deze handelsorganisatie biedt de klant oplossingen in de gehele keten van non-food producten. De samenwerking met elke klant is maatwerk en vereist flexibiliteit en kennis. Binnen deze internationale organisatie ligt jouw focus op de Nederlandse markt. Verschillende teams zullen worden geclusterd tot een Customer Service team van 8 personen, met jou als Customer Service manager. De organisatie is continue in beweging door een succesvolle groeistrategie. Dit houdt in dat jij hetzelfde voor ogen hebt met jouw team, processen en de customer journey.