Consumer Support

Kom in contact met een voordelig callcenter

Consumer Support

24 september 2019 Callcenter 0

Als medewerker Consumer Support bij Telecombinatie ben jij onderdeel van ons nieuwe supportteam dat onze partners helpt en adviseert op gebied van mobiele telefonie, vaste telefonie, internet, tv en energie. Gezamenlijk is het team het eerste aanspreekpunt voor onze partners per telefoon, mail en via tickets. Daarnaast monitor je het orderproces en pak je alle aanverwante activiteiten op. We bouwen aan een hecht, gemotiveerd en gezellig team, waar successen graag gevierd worden! Bovendien biedt het supportteam een uitstekende basis om door te kunnen groeien naar andere functies binnen de organisatie.

Werkzaamheden: Eerste aanspreekpunt per telefoon, mail en via tickets voor onze consumer partners met een hulpvraag op gebied van telefonie, internet, tv en energie. Uitzoeken en oplossen van de hulpvragen, in samenwerking met alle andere afdelingen (finance, IT, sales, marketing etc). Schakelen met de netwerken en andere leveranciers t.b.v. het oplossen van hulpvragen en verbeteren van processen. Monitoren en beantwoorden van vragen rondom het orderproces van de producten en diensten die we aanbieden. Initiƫren van verbetermogelijkheden van de resultaten, dienstverlening en werkprocessen.