Medewerkers Klantcontactcentrum (KCC)

Kom in contact met een voordelig callcenter

Medewerkers Klantcontactcentrum (KCC)

20 september 2019 Callcenter 0

Een melding van een losse stoeptegel, een afspraak voor een parkeervergunning of het ophalen van grofvuil, het aannemen van gevonden voorwerpen of de aanvraag van een uittreksel afhandelen etc. etc. Als medewerker KCC houd je je bezig met het beantwoorden van vragen over alle mogelijke onderwerpen. Je bent het eerste aanspreekpunt van de gemeente en dus ons visitekaartje. Je vindt het een uitdaging om iedere burger goed van dienst te zijn en deze op een klantgerichte en effici�nte wijze te helpen door vragen te beantwoorden, producten te verlenen, afspraken te maken of de klant juist door te zetten binnen de organisatie. Het beantwoorden van de vragen doe je met behulp van de website en een uitgebreide kennisbank.

De meeste vragen komen nog steeds telefonisch binnen. Je zult dus het meest aan de telefoon zitten. Meer en meer vragen komen digitaal binnen. De medewerker KCC handelt dan ook vragen en meldingen via klantcontactformulieren, WhatsApp, Twitter en Facebook af. Het Klantcontactcentrum verricht tot slot taken aan balies, zoals de uitgifte van paspoorten. In het nieuwe stadkantoor zijn bij het KCC ook de gastvrouwtaken ondergebracht (vanaf 2020). Je zorgt dat bezoekers zich gastvrij ontvangen voelen en wijst ze de weg, meldt ze aan als bezoekers voor collegas in het pand of biedt de helpende hand bij de selfservicezuilen. We zoeken collegas die de potentie hebben om uiteindelijk op al deze taken te worden ingezet.

Wat vragen wij van jou?

De klant staat voorop. Je bent dus klantgericht en altijd op zoek naar de vraag achter de vraag en je� zorgt dat een klant zich gehoord, gezien en geholpen voelt. Daarnaast vragen we flexibiliteit, afhankelijk van de klantvragen wordt er dagelijks geschoven in de taken voor een optimaal serviceniveau op alle dienstverleningskanalen. Je kunt jezelf zowel mondeling als schriftelijk goed �uitdrukken in het Nederlands �n het Engels. Je werkt zeer nauwkeurig. Je bent stressbestendig en houdt altijd het hoofd koel. Je kan goed blind typen met 10 vingers, want je moet gelijktijdig een gesprek kunnen voeren, informatie opzoeken en gegevens invoeren. Daarom is het noodzakelijk dat je digitaal zeer vaardig bent en met verschillende systemen kan werken. Je hebt een representatief uiterlijk.