Medewerker klantenservice KPN Toestelverzekeringen
Vind jij het leuk om dé stem van de organisatie te zijn? De helpende hand die de ultieme klantbeleving creëert? Kies dan nu voor de functie van Customer Service Medewerker bij Majorel in Maastricht.
Het bedrijf waarvoor je werkzaam bent bij dit project is een partner van KPN op het gebied van toestelverzekeringen. Je beantwoordt vragen van klanten zowel telefonisch als per mail. Vragen die je kan verwachten op de afdeling zijn:
- Mijn iPhone is gevallen en het scherm is kapot, valt dit onder mijn verzekeringsdekking?
- Ik wil graag een schadeclaim indienen, hoe moet ik dit doen?
- Hoe hoog is mijn eigen risico?
Naast klantvragen behandelen sta je ook je collega’s te woord vanuit de telecomwinkels die een klantvraag beantwoord willen hebben. Een leuke afwisselende functie dus!
Met veel enthousiasme help je als Medewerker Klantenservice Customer Service mensen met vragen over hun toestelverzekering en hoe zij een claim in kunnen dienen. Het probleem waar een klant mee belt, is voor jou een uitdaging. Doordat jij communicatief sterk bent weet de klant dat er altijd een oplossing
komt. Het gesprek eindigt altijd met een tevreden klant.